بازدید 3270
۱

مهار آتش‌سوزی گسترده در کارخانه پترو پالایش دورود

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دورود گفت: پس از تلاش ۶ ساعته نیروهای آتش نشانی، حریق واحد تولید مواد بنزینی شهرک صنعتی دورود اطفا شد.
کد خبر: ۱۱۸۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ 03 August 2023

به گزارش «تابناک»، آیت جمالی فولاوند روز گذشته در گفتگو با تسنیم در دورود با اشاره به آتش‌سوزی در کارخانه "پترو پالایش گهر" در شهرک صنعتی این شهرستان اظهار داشت: حجم حریق در این کارخانه بسیار گسترده است و نیرو‌های آتش‌نشانی هم‌اکنون در حال اطفای حریق هستند.

وی با بیان اینکه حریق در شرکت پتروپالایش گهر از ساعت حدود ۱۰:۴۵ امروز شروع شده است، افزود: نیرو‌های آتش‌نشانی از دو شهر لرستان نیز برای مهار این آتش‌سوزی اعزام شده‌اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود با اشاره به حضور مدیرکل بحران استانداری لرستان و برخی از مسئولان در محل حریق عنوان کرد: ۱۶ دستگاه خودروی آتش‌نشانی از شهر‌های دورود، بروجرد و ازنا در حال مهار این آتش‌سوزی هستند.

۲ مصدوم تاکنون

مهدی پازوکی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان نیز در گفتگو با خبرنگار تسنیم در دورود با اشاره به آتش‌سوزی در شرکت پتروپالایش گهر اظهار داشت: این حریق حدود ساعت ۱۱ امروز چهارشنبه در مخازن این واحد صنعتی رخ داد که تاکنون ۲ نفر مصدوم و به بیمارستان اعزام شده‌اند.

وی افزود: حجم آتش‌سوزی در شرکت پتروپالایش گهر گسترده است و نیرو‌های آتش‌نشانی از شهر‌های خرم‌آباد، بروجرد، ازنا، الیگودرز و دورود در حال اطفای حریق هستند.

‌مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان بیان کرد: عوامل امدادونجات، اورژانس، هلال‌احمر، آتش‌نشانی و مدیریت بحران در محل حادثه حضور دارند و امیدواریم بتوانیم سریع‌تر آتش‌سوزی در دورود را مهار کنیم.

تشکیل ستاد مدیریت بحران در دورود

فرهاد زیویار استاندار لرستان نیز با حضور در محل حریق شهرک صنعتی دورود عنوان کرد: از همه تجهیزات داخل این استان و استان‌های همجوار مانند استان مرکزی برای مهار حریق استفاده شده‌است.

وی با اشاره به تشکیل مدیریت ستاد بحران دورود افزود: سرعت عمل در مهار آتش شرکت پترو پالایش  قابل‌قبول است و تنها نگرانی ما سرایت آتش به مخازن بنزینی است که در مجاورت این واحد صنعتی قرار دارد.

استاندار تصریح کرد: اکیپ‌های اعزامی در ستاد مدیریت بحران که در فرمانداری دورود تشکیل شده‌است با شرح وظایف مشخص برای مهار آتش در شرکت پترو پالایش دورود مدیریت می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
از همه کسانی که در عملیات سحت و ایثارگرانه اطفا حریق کارخانه پترو پالایش گهر درود شرکت کردند صمیمانه تشکر میکنم . اجرکم عند الله . این واقعه میتوانست خسارت بارتر از الان باشد . با دیدن تصاویر از کارخانه متوجه عدم رعایت استاندارد ها و اصول ایمنی در این کارخانه نفتی شدم . به نظر میاید این کارخانه مربوط به بخش خصوصی است که فاقد تجربه کافی است . به استاندار محترم و سایر مسیولین پیشنهاد میکنم در اولین فرصت از کارشناسان ایمنی و اتش نشانی و اداره بهره برداری شرکت مناطق نفت خیز جنوب /اهواز دعوت نمایند . تا اشکالات ایمنی مشخص و استاندارد ها ابلاغ شوند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست